HEM >> TJÄNSTER

VÅRA RÅDGIVNINGSTJÄNSTER

SELLING BIKES SINCE 1962

 

Praesent mattis ornare convallis nullam mauris libero ced voluptas

amet lacinia quam malesuada augue, dolor nulla ipsum fusce quam et convallis integer nullam tristique egestas massa faucibus lectus quis varius eleifend at pharetra purus

 

Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram ante volutpat nulla.

REPAIRING BIKES SINCE 1962

 

Praesent mattis ornare convallis nullam mauris libero ced voluptas

amet lacinia quam malesuada augue, dolor nulla ipsum fusce quam et convallis integer nullam tristique egestas massa faucibus lectus quis varius eleifend at pharetra purus

 

Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram ante volutpat nulla.

2

anställda

25+

nöjda kunder

10+

uppdrag

300+

arbetstimmar

BAS

NORMAL

RÅDGIVNING

199SEK

FAST PRIS

VARDAGAR 8-17

SVAR INOM 72 TIMMAR

PRISGARANTI

TRE GRATIS FÖLJDFRÅGOR

PLUS

BRÅDSKANDE RÅDGIVNING

499SEK

FAST PRIS

VARDAGAR 8-22 | HELGER 10-15

SVAR INOM 24 TIMMAR

PRIORITERAD KÖPLATS

TRE GRATIS FÖLJDFRÅGOR

PREMIUM

PERSONLIG

RÅDGIVNING

1 099SEK

PER TIMME

ALLA DAGAR 8-22

MAILSVAR INOM 8 TIMMAR

PRIORITET GENOM ABONNEMANG

PERSONLIGA MÖTEN

VANLIGA FRÅGOR

 

Hur kan ni vara så billiga?

Vår rådgivningspersonal består till sin helhet av ambitiösa och passionerade juriststudenter som jobbar extra hos oss. De låga priserna är en spegling av de låga arbetskostnaderna.

 

Hur fungerar betalningen?

Huvudsakligen sker betalning i förskott via Swish eller banköverföring. Vid personliga möten har ombudet med sig en kortläsare.

 

Jag behöver hjälp omgående! Hur gör jag?

Beroende på hur bråskande ditt ärende är har vi olika kundnivåer som du kan läsa om i detalj ovan. Telefon är det snabbaste sättet att få svar på enklare frågor.

 

Vad innebär tiderna som anges i utbudet ovan?

Det är tiderna under vilka vi svarar i telefon och jobbar med ärenden för de olika prisklasserna. Om du som Baskund skickar en fråga på fredag eftermiddag kommer den inte att hanteras förrän på måndag morgon. Behöver du snabbare svar kan du då välja att gå upp en prisnivå.

 

Jag har fått svar på mitt ärende men det har dykt upp en följdfråga, måste jag betala igen?

Om du har ytterligare frågor som härrör till ett tidigare ärende får du ställa upp till tre stycken innan det räknas som ett nytt uppdrag.

 

Kan jag besöka er för att få rådgivning face-to-face?

Tyvärr har vi ingen möjlighet att ta emot besök då alla våra rådgivare jobbar på distans. Dock kan vi eventuellt erbjuda personliga möten i vår Premium-klass beroende på var i Sverige ni befinner er. Använd knappen ovan för att få veta mer om var vi kan erbjuda personliga möten!

 

Jag behöver rådgivning till mitt företag, kan jag vända mig till er?

Vår Premium-klass är särskilt utformad för att hjälpa småföretagare med juridiska frågor, använd knappen ovan om du vill veta mer!

 

Vad händer om ni inte kan ge mig råd?

Kan vi inte svara på din fråga kommer vi meddela dig detta omgående och betala tillbaka dina pengar.

 

Tillämpar ni ångerrätt?

På grund av tjänstens natur kan vi inte tillåta någon ångerrätt när tjänsten är fullgjord. Före rådgivningen börjar inhämtas alltid kundens samtycke till att tjänsten påbörjas utan ångerrätt. Naturligtvis vill vi att våra kunder skall känna trygghet i vår tjänst så därför får kunden alla pengar tillbaka om råd vi har lämnat skulle visa sig vara rättsligt felaktiga.

 

Vart kan jag vända mig om jag är missnöjd med min rådgivning?

Skulle du mot förmodan vara missnöjd efter din kontakt med oss vänder du dig till support@bako.se så att vi kan hjälpa dig!

 

Min fråga finns inte med i listan!

Kontakta oss på info@bako.se så skall vi hjälpa dig!

 

Servicetider:

Baskunder: vardagar 8-17

Pluskunder: vardagar 8-22 | helger 10-15

Premiumkunder: alla dagar 8-22

 

Kontakt:

Allmänt: info@bako.se

Kundservice: support@bako.se

Jobba hos oss: rekrytering@bako.se

© Copyright 2017 | bako.se | All rights reserved.